Silniki Ford EcoBoost / Ti-VCT są stosowane w samochodach marki
Miękka hybryda Ford 1.0 12V EcoBoost o mocy 155KM weszła do produkcji w 2022 i występuje w modelach Fiesta Mk8, Focus Mk4 oraz Puma Mk2.
Jest to konstrukcja trzy-cylindrowa zespolona z niewielkim silnikiem elektrycznym o mocy 16KM i akumulatorem o napięciu 48V.
Więcej informacji o tej hybrydzie znajdziesz na MotoHybryda.pl
Popularne silniki tego producenta
Specyfikacja
Rodzaj układu:
3-cylindrowy
Ilość zaworów:
12
Typ wtrysku:
bezpośredni
Turbosprężarka
Zalety
- trwała konstrukcja
- niska awaryjność
- niskie spalanie
- przyzwoita dynamika
- dobra kultura pracy
Informacje serwisowe
-
Rozrząd:
Pasek, wymiana po 240.000 km lub 10 lat
-
Ilość oleju silnikowego:
3.5 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
-
Przegląd serwisowy co 1 rok
-
Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
-
Silnik posiada filtr cząstek stałych
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną
Średnia ocena użytkowników
Średnia (głosów: 0) |
(0.0) |
Trwałość |
0.0/10 |
Utrzymanie |
0.0/10 |
Dynamika |
0.0/10 |
Głosy według opinii użytkowników:
0
0
Czy poleciłbyś ten silnik?
Suma głosów:
3
Najbardziej awaryjna część
0%
0%
0%
0%
Suma głosów:
0
Opinie użytkowników
Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami