Nowość

Silnik Ford 1.0 12V EcoBoost mHEV 125KM-155KM

1224
Silnik Ford 1.0 12V EcoBoost mHEV 125KM-155KM

Silniki Ford EcoBoost / SCTi są stosowane w samochodach marki

  • Ford
  • Jaguar
  • Land Rover

Miękka hybryda Ford 1.0 12V EcoBoost o mocy 125 lub 155KM weszła do produkcji w 2022 i występuje w modelach Fiesta Mk8, Focus Mk4 oraz Puma Mk2.

Jest to konstrukcja trzy-cylindrowa zespolona z niewielkim silnikiem elektrycznym o mocy 16KM i akumulatorem o napięciu 48V.

Więcej informacji o tej hybrydzie znajdziesz na MotoHybryda.pl


Specyfikacja

Rodzaj układu: 3-cylindrowy

Ilość zaworów: 12

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • niskie spalanie
  • przyzwoita dynamika
  • dobra kultura pracy

Wady

  • ?

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 240.000 km lub 10 lat
  • Ilość oleju silnikowego: 3.5 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
  • Silnik posiada filtr cząstek stałych
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami

Wybierz silnik i dodaj opinię