Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Toyota 2.0 16V VVT-i o mocy 150 lub 152KM znany z Toyoty Avensis Verso oraz RAV4. Jednostka 4-cylindrowa z wtryskiem wielopunktowym wyposażona w zmienne fazy rozrządu VVT-i. Silnik ten nie posiada hydraulicznych luzów zaworowych, ich regulacje wykonuje się ręcznie po przez zmianę sztywnych stalowych szklanek zaworowych. Niestety montaż instalacji LPG nie jest zalecany ponieważ może się to wiązać z poważnymi awariami takimi jak wypaleniem gniazd zaworowych. Silnik jest chwalony za bardzo dobre osiągi, wysoką kulturę pracy, przyzwoity poziom spalania oraz trwałość i niską awaryjność. Dodatkowym atutem jest rozrząd oparty na łańcuchu.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 3) | (7.0) |
| Trwałość | 6.7/10 |
| Utrzymanie | 6.7/10 |
| Dynamika | 7.7/10 |