Toyota

Silnik Toyota 2.0 16V DOHC Turbo 204KM-242KM 3S-GTE

830
Silnik Toyota 2.0 16V DOHC Turbo 204KM-242KM 3S-GTE

Silniki Toyota SOHC / DOHC / EFI są stosowane w samochodach marki

  • Toyota

Silnik Toyota 2.0 16V DOHC Turbo 204KM-242KM 3S-GTE miał zastosowanie w latach 1993-1999 w modelu Toyota Celica .To kolejna odmiana z rodziny S  II generacji która została wyposażona w Turbosprężarkę.Wersja  o mocy 204KM II generacji jest wyposażona w system T-VIS natomiast odmiana o mocy 242KM III generacji nie posiada tego systemu.Obydwie odmiany mogą poszczycić się bardzo dobrymi osiągami wysoką kulturą pracy oraz świetną dynamiką.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Turbosprężarka

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • wysoka klutura pracy
  • bardzo dobra dynamika

Wady

  • drobne awarie osprzętu
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 150.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 3.9 L, typ oleju: 5W40, wymiana po po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami