Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Toyota 1.5 16V DVVT 103/105KM 3SZ-VE był produkowany w latach 2005-2017 i miał zastosowanie w szeregu modeli Toyota oraz Daihatsu.Jednostka wolnossąca wyposażona system zmiennych faz rozrządu VVT-i z wtryskiem wielopunktowym i rozrządem opartym na łańcuchu.Silnik ten nie posiada hydraulicznych luzów zaworowych a ich regulacje wykonuje się ręcznie poprzez zmianę sztywnych stalowych szklanek zaworowych.
Niestety montaż instalacji LPG może wiązać się z poważnymi awariami takimi jak wypalenie gniazd zaworowych.Konstrukcja uważana jest za trwałą jednak użytkownicy sygnalizują problemy z awarią napinacza hydraulicznego łańcucha rozrządu co prowadzi do jego rozciągnięcia.Kolejną kwestią jest regularna wymiana oleju co pozwoli na uniknięcie zużycia elementów silnika.Po za tym silnik uchodzi za trwały i przy odpowiednim serwisowaniu pokonuje duże przebiegi.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |