Subaru

Silnik Subaru 2.0i 16V Boxer DI 156KM FB20C/D

1327
Kategoria: Silniki Subaru
Silnik Subaru 2.0i 16V Boxer DI 156KM FB20C/D

Silniki Subaru są stosowane w samochodach marki

  • Subaru

Silnik Subaru 2.0i 16V Boxer DI 156KM FB20C/D wszedł do produkcji w 2016 roku i zasilał szereg modeli Subaru.To nowsza odmiana z rodziny FB wyposażona we wtrysk bezpośredni.Jednsotka zastąpiła starszą odmiane FB20 z wtryskiem wielopunktowy która niespałniała obcenych norm spalin..Ze względu na wrowadzenie nowszego układu wtryskowego zalecane jest tankowanie dobrej jakości paliwa powodem są bardzo wrażliwe wtsyskiwacze .Silnik może pochwalić się wysoką kulturą pracy bardzo dobrą dynamiką oraz  niezłymi osiągami.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Zalety

  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • dobre osiągi

Wady

  • bardzo wrażliwy układ wtryskowy
  • awarie przepustnicy

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 4.9 L, typ oleju: 0W20, wymiana po po 10.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy

Silnik spełnia normy spalin Euro5/6

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
100%
0%
0%
0%
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami