Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Subaru 2.0i 16V Boxer AVCS 150KM FB20B jest produkowany w Japoni od 2010 roku i zasila szereg modeli Subaru.Konstrukcja zaawansowana technologicznie wyposażona w system faz rozrządu AVCS,plastikowym kolektorem dolotowym z klapami TGV oraz bezobsługowym łańcuchem rozrządu.Jednostka o bardzo dobrej dynamice,wysokiej kulturze pracy i świetnych osiągach.Niestety jej dużym minusem jest zużycie oleju i to bez względu na przebieg, zdarza się nawet od początku użytkowania.Innymi przypadłościami sa problemy z przepustnicą oraz układem chłodzenia na co trzeba bezwzględnie uważać.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Silnik spełnia normy spalin EURO 5/6
| Średnia (głosów: 1) | (8.3) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 5.0/10 |