Subaru

Silnik Subaru 1.6i 16V SOHC 90KM-95KM EJ16

497
Kategoria: Silniki Subaru
Silnik Subaru 1.6i 16V SOHC 90KM-95KM EJ16

Silniki Subaru są stosowane w samochodach marki

  • Subaru

Silnik Subaru 1.6i 16V SOHC 90KM-95KM EJ16 został wprowadzony w roku 1989 i zastąpiła starszą odmianę EA  .Jednostka z rodziny EJ była popularna w latach 90-tych i występowała w dwich odmianach z pojedynczym włakiem rozrządu SOHC oraz pdwójnym DOHC.Ta odmiana posiadła podówjny wałek rorządu oraz wtrysk wielopunktowy.


W opinii użytkowników silnik uchodzi za bardzo trwały i nie sprawiający większych problemów.Podstawa kondycji tej jednostki jest regulralna wymiana oleju co 12tys/km oraz wymiana rozrządu co 105 tys/km lub 7 lat który jest oparty na pasku .Awaryjność jednostki jest na bardzo niskim poziomie sporadycznie spotyka się drobne usterki osprzetu.Reasumując silnik 1.6 Boxer jest dobra oraz trwałą konstrukcją.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • przyzwoite osiągi

Wady

  • drobne awarie osprzętu
  • wysokie spalanie

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po co 105.000 km lub 7 Lat
  • Ilość oleju silnikowego: 4.0 L, typ oleju: 5W40, wymiana po po 12.000 km lub 6 miesięcy
  • Przegląd serwisowy co co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami