Subaru

Silnik Subaru 2.0 16V Boxer D-4S AVCS 200KM FA20D

840
Kategoria: Silniki Subaru
Silnik Subaru 2.0 16V Boxer D-4S AVCS 200KM FA20D

Silniki Subaru są stosowane w samochodach marki

  • Subaru

Silnik Subaru 2.0 16V Boxer D-4S AVCS 200KM FA20D wszedł do produkcji w roku 2009 i zasilał modele Subaru BRZ oraz Toyota GT86. Konstrukcja została opracowana przez dwa koncerny z Japonii – Subaru oraz Toyota. Jednostka przystosowana do samochodów sportowych, która przez lata przechodziła szereg modyfikacji. Trwałość jest na bardzo dobrym poziomie, przy odpowiednim serwisowaniu nie stwarza żadnych problemów. Podstawą jest wymiana na czas oleju ze względu na system faz rozrządu AVCS, który jest bardzo czuły oraz tankowania wysokiej jakości paliwa. Dynamika oraz kultura pracy jest na bardzo dobrym poziomie.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Zalety

  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dorba dynamika
  • bardzo dobre osiągi

Wady

  • wrażliwy układ wtryskowy

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 6.3 L, typ oleju: 0W20, wymiana po po 10.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy

Silnik spełnia normy spalin EURO 5

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami