Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Subaru 2.0 16V Boxer D-4S AVCS 200KM FA20D wszedł do produkcji w roku 2009 i zasilał modele Subaru BRZ oraz Toyota GT86. Konstrukcja została opracowana przez dwa koncerny z Japonii – Subaru oraz Toyota. Jednostka przystosowana do samochodów sportowych, która przez lata przechodziła szereg modyfikacji. Trwałość jest na bardzo dobrym poziomie, przy odpowiednim serwisowaniu nie stwarza żadnych problemów. Podstawą jest wymiana na czas oleju ze względu na system faz rozrządu AVCS, który jest bardzo czuły oraz tankowania wysokiej jakości paliwa. Dynamika oraz kultura pracy jest na bardzo dobrym poziomie.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Silnik spełnia normy spalin EURO 5
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |