Subaru

Silnik Subaru 1.6i 16V Boxer DIT 170KM FB16D

1551
Kategoria: Silniki Subaru
Silnik Subaru 1.6i 16V Boxer DIT 170KM FB16D

Silniki Subaru są stosowane w samochodach marki

  • Subaru

Silnik Subaru 1.6i 16V Boxer DIT 170KM FB16D wszedł do produkcji w 2014 roku i zasilał jedynie model Subaru Levorg.W odróżnieniu od słabeszej wersji ten silnik został wyposażony we wtrysk bezpośredni oraz turbosprężarkę i system faz rozrządu AVCS.Jednostka może poszczycić się wysoką kulturą pracy bardzo dobrą dynamiką oraz świetnymi osiągami.Potencjalni użytkownicy muszą dbać o dobrej jakości paliwo ze wzgldu na bardzo wrażliwe wtryskiwacze oraz kontrolować katalizator i sonde lambdę.Po za tym silnik jest trwały oraz mało awaryjney .


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • wysoka klutura pracy
  • bardzo dobra dynamika

Wady

  • awarie sondy lambda
  • awarie katalizatora

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 4.8 L, typ oleju: 0W30/5W30, wymiana po co 7000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami