Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Subaru 1.6i 16V Boxer DIT 170KM FB16D wszedł do produkcji w 2014 roku i zasilał jedynie model Subaru Levorg.W odróżnieniu od słabeszej wersji ten silnik został wyposażony we wtrysk bezpośredni oraz turbosprężarkę i system faz rozrządu AVCS.Jednostka może poszczycić się wysoką kulturą pracy bardzo dobrą dynamiką oraz świetnymi osiągami.Potencjalni użytkownicy muszą dbać o dobrej jakości paliwo ze wzgldu na bardzo wrażliwe wtryskiwacze oraz kontrolować katalizator i sonde lambdę.Po za tym silnik jest trwały oraz mało awaryjney .
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |