Subaru

Silnik Subaru 2.0 16V Turbo 211KM-225KM EJ20T

483
Kategoria: Silniki Subaru
Silnik Subaru 2.0 16V Turbo 211KM-225KM EJ20T

Silniki Subaru są stosowane w samochodach marki

  • Subaru

Silnik Subaru 2.0 16V Turbo 211KM-225KM EJ20T był montowany w latach 1998-2007 w modelu Subaru Impreza.Jest to druga odmiana z rodziny EJ w której zostałą podwyższona znacząco moc  Jednostka wykonanan w całości z aluminium blok oraz głowica wyposażona w wtrysk wielopunktowy oraz rozrząd paskowy.Konstrukcja pochodzi z rodziny EJ która była wprowadzona w 1989 roku  i przez szereg lat modyfikowana.Użytkownicy powinni zwracać uwagę na  pobór oleju oraz nieszczelny układ chłodzenia który często doprowadza do przegrzania się jednostki !!! Co do parametrów oraz osiągów są na bardzo dobrym poziomie zwłascza dynamika oraz wysoka kultura pracy.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Turbosprężarka

Zalety

  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • dobre osiągi

Wady

  • pobór oleju
  • awarie uszczelki pod głowicą
  • awarie układu chłodenia

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 100.000 km lub 5 lat
  • Ilość oleju silnikowego: 4.7 L, typ oleju: 5W30, wymiana po po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami