Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Subaru 1.5 16V DOHC 105KM EL15 produkowany była w latach 2006-2012 i miał zastosowanie jedyne w modelu Subaru Impreza drugiej i trzeciej generacji. Silnik konstrukcyjnie spokrewniony z rodziną EJ wykonany w całości z aluminim – blok oraz głowica. Jednostka została wyposażona we wtrysk wielopunktowy oraz rozrząd oparty na pasku którego interwał przypada na przebieg 100tys/k lub 5 lat.
W opinii użytkowników silnik uchodzi za trwały jednak posiada słabe punkty takie jak awarie przepustnicy, awarie układu chłodzenia oraz pobór oleju przeważnie po 100 tys/km. Poza tym sama jednostka jest trwała i przy odpowiednim serwisowaniu bez problemu pokonuje kilkaset tysięcy km. Trzeba nadmienić że dynamika oraz osiągi są na przeciętnym poziomie jak na konstrukcje Subaru.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Silnik spełnia normy spalin EURO 4
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |