Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Subaru 1.8i 16V Boxer 103KM EJ18 miał zastosowanie w modelu Subaru Imprea w latch 1993-1999.Konstrukacja wyposażona we wtrsyk wielopunktowy z rozrządem oparym na pasku którego interwał przypada na 105 tys.km lub 7lat.Jednsotka bardzo trwła o niskiej awaryjności zdarzają się jedynie drobne awarie osprzętu któe wynikają ze złego serwisu lub dużego przebiegu.Po za tym silnik bardzo dobrze się sparwuje jego dynamika oraz kultura pracy jest na dobrym poziomie.Jedynym mankamentem jest dosyć duży poziom spalania rozwiązaniem jest bezproblemowy montaż instalacji LPG.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |