Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Opel 1.4 VVT Turbo ecoFLEX 150KM B14NEH wszedł do produkcji w 2013 roku i zasilał modele Opel Adam i Corsa E .Jednostka powstałą na bazie silników z rodziny O (zero) to jego trzecia Generacji w której wprowadzono dużo modyfikacji. Silniki wyposażone zostały w turbosprężarkę , podwójne fazy rozrządu (DCVPC) oraz system start&stop,
Wszystkie te zabiegi miały wpłynąć na lepsze osiągi ,zmniejszenie zużycia paliwa i obniżenie emisji spalin co pozwoliło na uzyskanie norm spalin Euro 5 ! Konstrukcja trwała nie sprawiająca większych problemów a jej awaryjność jest na bardzo niskim poziomie. Na plus trzeba zapisać bardzo dobrą dynamikę wysoką kulturę pracy oraz świetne osiągi.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 1) | (9.0) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 9.0/10 |
| Dynamika | 8.0/10 |