Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Opel 1.4 16V Turbo ECOTEC® Direct Injection o mocy 150KM lub 152KM to czterocylindrowa konstrukcja inżynierów z Rüsselsheim. Zadaniem konstruktorów było zastosowaniu technologii, która pozwoli na osiągnięcie wysokich parametrów przy niskim poziomie spalania. W silniku zastosowano wiele nowinek technologicznych, które wpłynęły na wysoka kulturę pracy silnika. Blok został odlany z aluminium co przekłada się na niższą masę oraz zredukowanie hałasu, również na kulturę pracy wpływa zainstalowanie wałka wyważającego w misce olejowej, który jest napędzany łańcuchem z odwróconymi zębami co przekłada się na cichszą pracę.
Dodatkowo zastosowano specjalne osłony silnika, wału oraz kolektora dolotowego.Te zabiegi zapewniły bardzo cicha pracę silnika oraz wysoką kulturę. Silnik wyposażony w specjalne sześcio-otworowe wtryskiwacze paliwa, których praca przełożyła się na bardzo niski poziom spalania oraz świetna dynamikę. Prowadząc auto z tą jednostką nie odczujemy, że jest to silnik trzy cylindrowy jego kultura pracy oraz dynamika jest na wysokim poziomie.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 2) | (10.0) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 10.0/10 |