Opel

Silnik Opel 1.4 VVT Turbo ecoFLEX 120KM D14NEL

1730
Silnik Opel 1.4 VVT Turbo ecoFLEX 120KM D14NEL

Silniki Opel ecoFLEX / VVT / EDIT są stosowane w samochodach marki

  • Opel
  • Chevrolet

Silnik Opel 1.4 VVT Turbo ecoFLEX 120KM D14NEL wszedł do produkcji w 2013 roku i zasilał model Opel Mokka.

Jednostka powstałą na bazie silników z rodziny O (zero) to jego trzecia Generacji w której wprowadzono dużo modyfikacji. Silniki wyposażone zostały  w turbosprężarkę , podwójne fazy rozrządu (DCVPC) oraz system start&stop, Wszystkie te zabiegi miały wpłynąć na lepsze osiągi ,zmniejszenie zużycia paliwa i obniżenie emisji spalin co pozwoliło na uzyskanie  norm spalin Euro 6 ! Konstrukcja trwała nie sprawiająca większych problemów a jej awaryjność jest na bardzo niskim poziomie. Na plus trzeba zapisać bardzo dobrą dynamikę wysoką kulturę pracy oraz przyzwoity poziom spalania.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Turbosprężarka

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dobra elastyczność
  • dobra dynamika
  • przyzwoity poziom spalania

Wady

  • ?

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 4.0 L, typ oleju: GM 5W30, wymiana po 30.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami

Wybierz silnik i dodaj opinię