Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Opel 1.6 16V VVT Turbo 150KM Z16LEL/A16LEL miał zastosowanie w latach 2006-2010 w modelu Opel Corsa D.To kolejna odmiana jednostki 1.6 VVT którą wyposażono w Turbospreżarkę oraz intercooler. W konstrukcji zastosowano w dwa wałki rozrządu napędzane paskiem zębatym wyposażonym w sterowane hydraulicznie koła pasowe co pozwalało na płynne zmiany faz rozrządu. Luzy zaworowe są regulowane przez popychacze zaworowe zwane potocznie szklankami. Jednostka zaliczana do bardzo trwałych o niskiej awaryjności z bezproblemowym serwisem. Na minus trzeba zaliczyć wysoki poziom spalania rozwiązaniem może być montaż instalacji LPG z którą silnik bardzo dobrze współpracuje.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |