Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Subaru 2.0i 16V Boxer DI 156KM FB20C/D wszedł do produkcji w 2016 roku i zasilał szereg modeli Subaru.To nowsza odmiana z rodziny FB wyposażona we wtrysk bezpośredni.Jednsotka zastąpiła starszą odmiane FB20 z wtryskiem wielopunktowy która niespałniała obcenych norm spalin..Ze względu na wrowadzenie nowszego układu wtryskowego zalecane jest tankowanie dobrej jakości paliwa powodem są bardzo wrażliwe wtsyskiwacze .Silnik może pochwalić się wysoką kulturą pracy bardzo dobrą dynamiką oraz niezłymi osiągami.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Silnik spełnia normy spalin Euro5/6
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |