Toyota

Silnik Toyota 1.5 16V DOHC 90KM 5E-FE

572
Silnik Toyota 1.5 16V DOHC 90KM 5E-FE

Silniki Toyota SOHC / DOHC / EFI są stosowane w samochodach marki

  • Toyota

Silnik Toyota 1.5 16V DOHC 90KM 5E-FE został wprowadzony na rynek w roku 1990 i był stosowany do 1998 roku w modelu Toyota Paseo II. Jednostka czterocylindrowa 16-zaworowa wyposażona we wtrysk wielopunktowy. W 1995 roku silnik przeszedł szereg modyfikacji związanych z układem elektrycznym. Poza tym jednostka nie różni się w budowie od jej młodszych odmian. Niewątpliwie jej atutem jest duża trwałość, bezproblemowy serwis oraz dostępność części.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • przyzwoity poziom spalania

Wady

  • drobne awari osprzętu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 90.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 2.8 L, typ oleju: 5W40, wymiana po po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami