Toyota

Silnik Toyota 1.5 16V Dual VVT-iE 112KM 2NR-FKE

1327
Silnik Toyota 1.5 16V Dual VVT-iE 112KM 2NR-FKE

Silniki Toyota VVT-i / Valvematic są stosowane w samochodach marki

  • Toyota
  • Lexus

Silnik Toyota 1.5 16V Dual VVT-iE 112KM 2NR-FKE wszedł do produkcji w 2015 roku i zasilał modele koncernu Toyota.Konstrukcja wykonana w całości z aluminium blok oraz głowica,wyposażony w zmienne fazy rozrządu VVT-iE z rozrządem opartym na łańcuchu.


Jednostka  uchodzi za trwałą jednak posiada słabe punkty takie jak mało trwałe cewki zapłonowe oraz cieknące pompy wody. Użytkownicy sygnalizują również zbieranie się nagary już przy przebiegach 30 tys.km ! Po za tym silnik uchodzi za bardzo trwały o przyzwoitych parametrach i niskim poziomie spalania.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • dobra dynamika
  • niskie spalanie

Wady

  • awarie cewki zapłonowej
  • awarie pompy wody
  • gromadzenie się nagaru w kolektorze

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 3.4 L, typ oleju: 0W20, wymiana po po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok

Silnik spełnia normy spalin Euro5

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami

Wybierz silnik i dodaj opinię