 Alfa Romeo
				Alfa Romeo
			
			
				 BMW Seria M
				BMW Seria M
			
			
				 BMW Seria N
				BMW Seria N
			
			
				 BMW Twin Power
				BMW Twin Power
			
			
				 Chevrolet / Daewoo
				Chevrolet / Daewoo
			
			
				 Chrysler
				Chrysler
			
			
				 Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
				Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
			
			
				 Fiat 1.3/1.4/1.6
				Fiat 1.3/1.4/1.6
			
			
				 Fiat 1.8/2.0/2.4
				Fiat 1.8/2.0/2.4
			
			
				 Ford Zetec
				Ford Zetec
			
			
				 Ford Duratec
				Ford Duratec
			
			
				 Ford EcoBoost/Ti-VCT
				Ford EcoBoost/Ti-VCT
			
			
				 i-DSI/i-VTEC
				i-DSI/i-VTEC
			
			
				 VTEC/Non-VTEC
				VTEC/Non-VTEC
			
			
				 Hyundai / Kia
				Hyundai / Kia
			
			
				 Jaguar / Land Rover
				Jaguar / Land Rover
			
			
				 MZR Serii Z/L
				MZR Serii Z/L
			
			
				 Serii B/F/K
				Serii B/F/K
			
			
				 SkyActiv-G/X
				SkyActiv-G/X
			
			
				 R3/R4/R6
				R3/R4/R6
			
			
				 V6/V8/V12
				V6/V8/V12
			
			
				 Mitsubishi
				Mitsubishi
			
			
				 Nissan
				Nissan
			
			
				 Opel
				Opel
			
			
				 PSA EW/ES
				PSA EW/ES
			
			
				 PSA TU/XU
				PSA TU/XU
			
			
				 PSA VTi/PureTech
				PSA VTi/PureTech
			
			
				 Renault
				Renault
			
			
				 Suzuki
				Suzuki
			
			
				 Toyota
				Toyota
			
			
				 FSI
				FSI
			
			
				 MPI
				MPI
			
			
				 TSI
				TSI
			
			
				 Volvo
				Volvo
			
		 
															Silniki Toyota R6 / V6 benzyna są stosowane w samochodach marki
Silnik Toyota 2.0 R6 24V VVT-i 155KM 1G-FE był stosowany na rynku w latach 1998-2005 w modelu Lexus IS 200. Jednostka rzędowa, sześciocylindrowa pochodząca z rodziny silników 1G produkowanych od 1979 aż do 2006 roku. Odmiana 1G-FE jest stosowana od 1998 roku, kiedy to przeszła szereg modyfikacji. Silnik otrzymał nowe korbowody oraz tłoki, wprowadzono nowy system zmiennych faz rozrządu VVT-i oraz elektroniczną przepustnicę.
 Trzeba nadmienić, że silnik nie posiada hydraulicznej regulacji zaworów i zalecana jest kontrola luzów co 20 tys/km. Niestety silnik cierpi na dosyć poważne  przypadłości takich jak awarie pierścieni, co powoduje duże ubytki oleju czy zużycie czujnika ciśnienia oleju. Z mniej groźniejszych usterek trzeba wymienić awarie przepustnicy oraz czujnika położenia wałka rozrządu. Poza tym jednostka może poszczyć się bardzo dobrą dynamiką oraz wysoką kultura pracy.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
Kontrola luzów zaworowych co 20 tys /km !
| Średnia (głosów: 2) | (8.5) | 
| Trwałość | 10.0/10 | 
| Utrzymanie | 8.0/10 | 
| Dynamika | 7.5/10 |