Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Toyota 3.0 R6 24V DOHC EFI 212KM-224KM 2JZ-GE wszedł do produkcji w 1991 roku i był stsowany do roku 1997 w modelach Toyota Supra oraz Lexus GS. To klasyczna rzędowa szóstka wyposażona w system zmiennej geometrii ACIS. Ta odmiana nie posiada hydraulicznych popychaczy co przekłada się na częstsze regulacje zaworów. Silnik uchodzi za trwały i mało awaryjny jedynie przy wyższych przebiegach mogą pojawiać się ubytki oleju i awarie czujników elektronicznych których w tym modelu jest sporo.Po za tym silnik jest dynamiczny jego kultura pracy jest na bardzo dobrym poziomie jak również osiągi.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |