Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Toyota 3.0 V6 24V VVT-i 186KM-223KM 1MZ-FE był stosowany w latach 1998-2008 w modelach Toyota Camry oraz Lexus RX. Jest to kolejna odmiana z rodziny MZ, która została wyposażona w system zmiennych faz rozrządu VVT-i. Jednostka w całości wykonana z aluminium (blok oraz głowica) i wyposażona we wtrysk wielopunktowy z rozrządem opartym na pasku.
Konstrukcja trwała jednak nie jest wolna od drobnych awarii takich jak zabrudzenia przepustnic, awarie regulatora faz VVT-i. Ponadto przy większych przebiegach kierowcy sygnalizują zbieranie się nagaru w kolektorach. Poza tym silnik bardzo dobrze się sprawuje, jest dynamiczny a jego kultura pracy jest na bardzo dobrym poziomie.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
Silnik spełnia normy spalin Euro 3/4
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |