Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silniki Toyota R6 / V6 benzyna są stosowane w samochodach marki
Silnik Toyota 3.0 R6 24V VVT-i 213KM-222KM 2JZ-GE wszedł do produkcji w 1997 roku i był stosowany do roku 2007 w kilku modelach Lexus. To odmiana silnika z rodziny 2JZ, która została wyposażona w system zmiennych faz rozrządu VVT-i oraz nowszy układ zapłonowy typu DIS-3.
Silnik uchodzi za trwały i mało awaryjny jedynie przy wyższych przebiegach mogą pojawiać się ubytki oleju i awarie czujników elektronicznych, których w tym modelu jest sporo. Poza tym silnik jest dynamiczny jego kultura pracy jest na bardzo dobrym poziomie jak również osiągi.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |