Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Subaru 2.0 16V Boxer DIT 241KM FA20Fwszedł do produkcji w roku 2012 i zasilał model Subaru Forester.Konstrukcja została opracowana przez dwa koncerny z Japoni Subru oraz Toyota .To druga odmiana z tej rodziny która została wyposażona w turbosprężarkę przez co silnik zyskał na mocy oraz dynamice.Trwałość jest na bardzo dobreym poziomie przy odpowiednim serwisowaniu nie stważa żadnych problemów.Podstawą jest wymiana na czas oleju ze względu na system faz rozrządu AVCS który jest bardzo czuły oraz tankowania wysokiej jakości paliwa.Dynamika oraz kultura pracy jest na bardzo dobrym poziomie .
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |