Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Subaru 2.5i 16V DOHC 150KM-156KM EJ25D silnik wszedł do produkcji w 1996 roku i zasilał modele Subaru Legacy i Outback.Jednostka uchodzi za trwałą oraz małą awaryjną pod warunkiem odpowiedniej eksploatacji.To największym przypadłości należy awaria uszczelki pod głowicą oraz dorbne usterki osprzętu.Ponadto silnik ze względu na dużą pojemnoąć oraz moc jest paliwożerny,rozwiązaniem może być montaż instalacji LPG.Po za tym jednostka może poszczycić się dobrą dynamiką wysoką kulturą prac i niezłymi osiągami.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |