Silniki Honda i-DSI / i-VTEC są stosowane w samochodach marki
Silnik Honda 2.0 i-VTEC o mocy 200KM i oznaczeniu K20A/Z4 miał zastosowanie w samochodach HONDA Civic Type-R.Konstrukcja silnika jest najmocniejszą odmianą z całej rodziny 2.0 wprowadzoną do wersji sport.W silniku wprowadzono korbowody o wzmocnionej wytrzymałości, na rozciąganie,tłoki o wysokim stopniu sprężenia jak również wałki rozrządu o wyższym wzniosie.Wszystkie te nowinki wpłynęły na dużo wyższą wytrzymałość całej jednostki Silnik o charakterystyce sportowej, lubiący wysokie obroty bardzo dynamiczny i zrywny, niestety przy tym paliwożerny niestety nie zalecany jest montaż instalacji LPG – powód wypalanie się gniazd zaworowych. Po za tym jeśli ktoś szuka jednostki o sportowym zacięciu to silnik jest idealną propozycją.
Specyfikacja
Rodzaj układu:
4-cylindrowy
Ilość zaworów:
16
Typ wtrysku:
wielopunktowy
Zalety
trwała konstrukcja
niska awaryjność
bardzo dobra dynamika
świetne osiągi
Wady
wysokie koszty serwisu
wysoki poziom spalania
Informacje serwisowe
Rozrząd:
Łańcuch
Ilość oleju silnikowego:
4.4 L, typ oleju: 0W30, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
Przegląd serwisowy co 1 rok
Niezalecany do instalacji LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną
Średnia ocena użytkowników
Średnia (głosów: 0)
(0.0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:
00
Czy poleciłbyś ten silnik?
Suma głosów:
9
7
2
Najbardziej awaryjna część
25%
0%
0%
0%
0%
0%
75%
Suma głosów:
4
Opinie użytkowników
Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami