Honda

Silnik Honda 2.0 i-VTEC 200KM K20A

4186
Silnik Honda 2.0 i-VTEC 200KM K20A

Silniki Honda i-DSI / i-VTEC są stosowane w samochodach marki

  • Honda

Silnik Honda 2.0 i-VTEC o mocy 200KM i oznaczeniu K20A/Z4 miał zastosowanie w samochodach HONDA Civic Type-R.Konstrukcja silnika jest najmocniejszą odmianą z całej rodziny 2.0 wprowadzoną do wersji sport.W silniku wprowadzono korbowody o wzmocnionej wytrzymałości, na rozciąganie,tłoki o wysokim stopniu sprężenia jak również wałki rozrządu o wyższym wzniosie.Wszystkie te nowinki wpłynęły na dużo wyższą wytrzymałość całej jednostki Silnik o charakterystyce sportowej, lubiący wysokie obroty bardzo dynamiczny i zrywny, niestety przy tym paliwożerny niestety nie zalecany jest montaż instalacji LPG – powód wypalanie się gniazd zaworowych. Po za tym jeśli ktoś szuka jednostki o sportowym zacięciu to silnik jest idealną propozycją.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • bardzo dobra dynamika
  • świetne osiągi

Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 4.4 L, typ oleju: 0W30, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

25%
0%
0%
0%
0%
0%
75%
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami