Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Honda 2.0 i-VTEC o mocy 200KM i oznaczeniu K20A/Z4 miał zastosowanie w samochodach HONDA Civic Type-R.Konstrukcja silnika jest najmocniejszą odmianą z całej rodziny 2.0 wprowadzoną do wersji sport.W silniku wprowadzono korbowody o wzmocnionej wytrzymałości, na rozciąganie,tłoki o wysokim stopniu sprężenia jak również wałki rozrządu o wyższym wzniosie.
Wszystkie te nowinki wpłynęły na dużo wyższą wytrzymałość całej jednostki Silnik o charakterystyce sportowej, lubiący wysokie obroty bardzo dynamiczny i zrywny, niestety przy tym paliwożerny niestety nie zalecany jest montaż instalacji LPG – powód wypalanie się gniazd zaworowych. Po za tym jeśli ktoś szuka jednostki o sportowym zacięciu to silnik jest idealną propozycją.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 1) | (10.0) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 10.0/10 |