Silniki Honda i-DSI / i-VTEC są stosowane w samochodach marki
Silnik Honda 2.4 i-VTEC o mocy 166KM miał zastosowanie w modelu Honda CR-V w latach 2006-2012. Konstrukcja silnika z rozrządem opartym na łańcuchu i systemem zmiennych faz rozrządu. Jest to bardzo dobra sprawdzona jednostka, praktycznie bezawaryjna, można rzec idealna!!! Nie zalecany jest montaż instalacji LPG – powód wypalanie się gniazd zaworowych. Silnik o charakterystyce sportowej, lubiący wysokie obroty. Jest dynamiczny i zrywny, niestety przy tym paliwożerny. Jeśli ktoś szuka jednostki mocnej i bardzo dynamicznej to silnik jest idealną propozycją
Specyfikacja
Rodzaj układu:
4-cylindrowy
Ilość zaworów:
16
Typ wtrysku:
wielopunktowy
Zalety
trwała jednostka
niska awaryjność
bardzo dobre osiągi
bardzo dobra dynamika
łańcuch rozrządu
Wady
wysokie spalanie
wysokie ceny serwisu
nie zalecany do instalacji LPG
regulacja luzów zaworowych co 40tys/km
Informacje serwisowe
Rozrząd:
Łańcuch
Ilość oleju silnikowego:
4.2 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
Przegląd serwisowy co 1 rok
Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną