Honda

Silnik Honda 2.4 16V i-VTEC 166KM K24

4926
Silnik Honda 2.4 16V i-VTEC 166KM K24

Silniki Honda i-DSI / i-VTEC są stosowane w samochodach marki

  • Honda

Silnik Honda 2.4 i-VTEC o mocy 166KM miał zastosowanie w modelu Honda CR-V w latach 2006-2012. Konstrukcja silnika z rozrządem opartym na łańcuchu i systemem zmiennych faz rozrządu. Jest to bardzo dobra sprawdzona jednostka, praktycznie bezawaryjna, można rzec idealna!!! Nie zalecany jest montaż instalacji LPG – powód wypalanie się gniazd zaworowych. Silnik o charakterystyce sportowej, lubiący wysokie obroty.  Jest dynamiczny i zrywny, niestety przy tym paliwożerny. Jeśli ktoś szuka jednostki mocnej i bardzo dynamicznej to silnik jest idealną propozycją


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała jednostka
  • niska awaryjność
  • bardzo dobre osiągi
  • bardzo dobra dynamika
  • łańcuch rozrządu

Wady

  • wysokie spalanie
  • wysokie ceny serwisu
  • nie zalecany do instalacji LPG
  • regulacja luzów zaworowych co 40tys/km

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 4.2 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami