Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Honda 2.0 i-VTEC o mocy 150KM i oznaczeniu K20A4 miał zastosowanie w samochodach HONDA CRV oraz FR-V w latach 2002-2006. Konstrukcja silnika prosta, z rozrządem opartym na łańcuchu i systemem zmiennych faz rozrządu. Jest to bardzo dobra sprawdzona jednostka, praktycznie bezawaryjna.
Największym problemem może być spalanie oleju silnikowego w którym sygnałem jest głośna praca silnika przy rozruchu – koniecznie sprawdzać poziom oleju!Silnik z lat produkcji 2003-2004 miał problem z zacierającym się wałkiem rozrządu – dosyć droga naprawa. Nie zalecany jest montaż instalacji LPG – powód wypalanie się gniazd zaworowych. Silnik o charakterystyce sportowej, lubiący wysokie obroty. Jest dynamiczny i zrywny, niestety przy tym paliwożerny. Jeśli ktoś szuka jednostki o sportowym zacięciu to silnik jest idealną propozycją.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 4) | (9.7) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 9.5/10 |
| Dynamika | 9.5/10 |