Honda

Honda Civic VIII 2.0 16V i-VTEC Type-R 201KM (K20Z4)

9714

Dane techniczne

Honda Civic VIII 2.0 16V i-VTEC Type-R 201KM (K20Z4)
Pojemność [cm3] 1998
Moc [KM] 201
Moment obrotowy [Nm] 196
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 235
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 6.6

Lata produkcji: 2007-2010

Nadwozie: hatchback

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 11.9L

Średnie 9.2L

Trasa 7.4L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 0W30
Ilość oleju 4.4
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Informacje o silniku

Aktualnie nie ma żadnej opinii o tym silniku

Dodaj pierwszą opinię

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.8 16V 140KM 9.1 4 0 7.4 l/100km
1.4 8V 83KM 8.3 1 0 6.7 l/100km
1.4 16V 100KM 8.4 2 0 6.8 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 12.0L

Średnie 9.0L

Trasa 7.5L

Najbardziej awaryjna część

33%
0%
0%
0%
17%
0%
0%
0%
50%
Suma głosów: 6

Opinie użytkowników

19.08.2018 Robert Type R FN2
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 12.0L

Średnie 9.0L

Trasa 7.5L

Opinia: Bardzo dobre auto, trwała jednostka napędowa, mocna i dynamiczna. Ma małe minusy, słaby lakier podatny na zarysowania, drobne ogniska korozji przy uszczelce szyby przedniej.
Zalety: Dynamiczny , mocny silnik. Super prowadzenie . Bezawaryjny.
Wady: Słaby lakier , słabe plastiki we wnętrzu.
Polecam

Najbardziej awaryjna część

33%
0%
0%
0%
17%
0%
0%
0%
50%
Suma głosów: 6