Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Renault 2.0i SOHC MPI 132KM-135KM J7R był stosowany w latach 1989-1996 w modelach Renault oraz Citroen. Jednostka powstała przy współpracy koncernów Renault oraz PSA. Silnik czterocylindrowy wykonany ze stopu aluminium z jednym wałkiem rozrządu napędzanym paskiem. Jest to odmiana silnika z rodziny Douvrin, w której zastosowano katalizator oraz moduł główny silnika ECU BENDIX. I właśnie on może najbardziej dawać się we znaki w tej jednostce, a koszt jego wymiany stanowić znaczną część wartości pojazdu. Poza tym jednostka może poszczycić się przyzwoitą kultura pracy, dobrą dynamiką oraz niską awaryjnością.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 1) | (8.7) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 8.0/10 |
| Dynamika | 8.0/10 |