Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Renault 1.7 OHC SPI 90KM F3N dostępny od 1987 roku w modelach marki Renault oraz Volvo. Konstukcja silnika zadebiutowała w 1983 roku i od tego momentu przeszła szereg modyfikacji. Obecna jednostka o oznaczeniu F3N powstała na bazie odmiany F2N w której wprowadzono wtrysk elektroniczny. Ponadto jednostka występowała w trzech pod wariantach z wtryskiem jednopunktowy, wielopunktowym oraz w wersji doładowanej. Właśnie ta ostatnia najbardziej znana jest z modeli koncernu Volvo 440 oraz 480.Pod względem awaryjności silnik uchodzi za dosyć trwały nie stwarzający użytkownikowi większych problemów.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 8
Typ wtrysku: jednopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |