Renault

Silnik Renault 1.7 OHC SPI 90KM F3N

231
Silnik Renault 1.7 OHC SPI 90KM F3N

Silniki Renault OHV / SOHC / DOHC są stosowane w samochodach marki

  • Renault

Silnik Renault 1.7 OHC SPI 90KM F3N dostępny od 1987 roku w modelach marki Renault oraz Volvo. Konstukcja silnika zadebiutowała w 1983 roku i od tego momentu przeszła szereg modyfikacji. Obecna jednostka o oznaczeniu F3N powstała na bazie odmiany F2N w której wprowadzono wtrysk elektroniczny. Ponadto jednostka występowała w trzech pod wariantach z wtryskiem jednopunktowy, wielopunktowym oraz w wersji doładowanej. Właśnie ta ostatnia najbardziej znana jest z modeli koncernu Volvo 440 oraz 480.Pod względem awaryjności silnik uchodzi za dosyć trwały nie stwarzający użytkownikowi większych problemów.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 8

Typ wtrysku: jednopunktowy

Zalety

  • prosta konstrukcja
  • duża trwaość
  • dobra współpraca z LPG

Wady

  • słabe osiągi
  • słaba dynamika
  • drobne awarie

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 90.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 5.2 L, typ oleju: Eff 5W40 , wymiana po 10.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami