Silniki Renault MPI / EFI / IDE są stosowane w samochodach marki
Silnik Renault 2.0 TCe F4Rt o mocy 180-190KM z turbodoładowaniem. Silnik występuje w sportowych wersjach Renault Megane III. Moc, dynamika i przyspieszenie to największy atut tej jednostki, niestety przekłada się to na wysoki poziom spalania. Kierowcy szukający jednostki mocnej o dobrej dynamice będą bardzo zadowoleni z tego silnika, maksymalny moment obrotowy 300Nm uzyskujemy już przy 2250 obr/min. Kierowcy chwalą sobie jednostkę za trwałość, świetną dynamikę i brak uciążliwych awarii.Dodatkowym atutem jest bezproblemowy montaż instalacji gazowej LPG.
Opinia:
Ten silnik to petarda, to genialny motor tak jak VAG 1,8T czy Volvo 2,5T
10.0/10
10.0/10
10.0/10
Zalety:
dynamika, elastyczność, niezawodność, czyta przyjemność z jazdy
Silnik:
20 TCE
Rocznik:
2013
Przebieg:
186
Spalanie:
8.5 l/100km
Polecam
16.09.2020Megane III Grandtour 2,0TCE 180KM + LPG
(10.0)
Opinia:
Dokładnie jak napisane w poprzedniej opinii, to najlepszy silnik wyprodukowany przez Renault. Z LPG tania jazda, można śmiało pomykać i wykorzystywać dużą moc za niewielkie pieniądze : ))) Wcześniej jeździłem Megane II z 2,0T 163KM, teraz mam Megane III 2,0TCe 180KM.
10.0/10
10.0/10
10.0/10
Zalety:
Moc, doskonała dynamika, przyśpieszenie, super elastyczność, bezawaryjność, tani serwis, jeździ z LPG
Wady:
prowokuje do dynamicznej jazdy :)
Silnik:
2,O TCE 180KM
Rocznik:
2013
Przebieg:
169
Spalanie:
11.0 l/100km
Polecam
14.09.2020Arek
(10.0)
Opinia:
To absolutnie najlepszy silnik wyprodukowany przez Renault, cała rodzina silników F4R jest bardzo bobra i niezawodna.
10.0/10
10.0/10
10.0/10
Zalety:
Niezawodność, trwałość, duża moc, silnik wręcz stworzony pod LPG
Wady:
brak
Silnik:
2.0 TCe F4Rt 180KM up.228KM
Rocznik:
2011
Przebieg:
209 tyskm
Spalanie:
9.0 l/100km
Polecam
13.07.2018Artur
(9.3)
Opinia:
To najlepszy silnik jaki dotąd miałem.
9.0/10
9.0/10
10.0/10
Silnik:
Megane Coupe GT / 180
Rocznik / Przebieg:
2011 / 190tys.
Spalanie:
9.0 l/100km
Polecam
11.10.2016Tino
(8.7)
Opinia:
posiadam ten silnik w Megance III jestem bardzo zadowolony,silnik bardzo ale bardzo dynamiczny,przyspieszenie niesamowite auto zbiera się od razu po dodaniu gazu.Dla niektórych mankamentem może być spalanie które przy szybkiej jeździe przekracza ponad 10L a nawet 15 L.Ale coś za coś jak ktoś chce tanio
to diselek.Problemów nie zanotowałem silnik spisuje sie super.