Renault

Silnik Renault 2.0i SOHC MPI 105KM-120KM J7R

221
Silnik Renault 2.0i SOHC MPI 105KM-120KM J7R

Silniki Renault OHV / SOHC / DOHC są stosowane w samochodach marki

  • Renault

Silnik Renault 2.0i SOHC MPI 105KM-120KM J7R produkowana w latach  1977-1996  miał zastosowanie w szeregu modelach marki Renault.Jednsotka powstała przy współpracy koncernów Renault oraz PSA.Silnik czterocylindrowy wykonanay ze stopu aluminium z jednym wałkiem rozrządu napędzanym paskiem.W opinii użytkowników na przstrzeni lat silnik jest oceniany bardzo dobrze a jego niezawodność jest na wysokim poziomie.Zdarzają się jedynie drobne usterki osprzętu w większości spowodowane wysokiemi przebiegami a nie nadmierną awaryjnością.Silnik może poszczycić się przyzwoitą kultura paracy niezła dynamiką,jedynie spalanie może dać się we zanki zwłaszcza w jeździe miejskiej.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 8

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała kosntrukjca
  • niska awaryjność
  • przyzwoita kultura pracy
  • dobra dynamika
  • dobra współpraca z LPG

Wady

  • wysoki poziom spalania
  • drobne usterki osprzętu
  • awarie elektryki

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 120.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 5.9 L, typ oleju: Elf 5W40, wymiana po po 10.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami