Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Honda 1.3 16V i-VTEC o mocy 102KM znajdziemy w nowej wersji Hondy Jazz IV. Konstrukcja nowoczesna z bezpośrednim wtryskiem paliwa o wysokim stopniu sprężenia. Jednostka typowa jak dla motorów Hondy, lubiąca wysokie obroty, krótkie biegi oraz wysokie obroty przekładające się na dobrą dynamikę.
Na niskich obrotach silnik jest bardzo ospały ale w zamian odwdzięczy się niskim poziomem spalania. Pojemność oraz moc idealnie dobrana do modelu Jazz, wystarczająca do jazdy miejskiej jak również do dłuższych odcinków na trasie. Plusem jest wysoka kultura pracy, dobra dynamika przy niskim poziomie spalania. Jak na silniki Hondy przystało jednostka praktycznie bezawaryjna pod warunkiem odpowiedniego jej serwisowania.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
| Średnia (głosów: 2) | (9.3) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 8.0/10 |