Honda

Silnik Honda 1.3 16V 75KM D13

3304
Silnik Honda 1.3 16V 75KM D13

Silniki Honda VTEC / Non-VTEC są stosowane w samochodach marki

  • Honda
  • Rover

Silnik Honda 1.3 16V D13 o mocy 75KM miał zastosowanie w latach 90-tych w modelu Honda Civic VI. Konstrukcja bardzo prosta i  trwała a co za tym idzie tania w użytkowaniu i przy odpowiednim serwisowaniu bez problemu przejdziemy 400 tys km. Silnik został wyposażony w gaźnik, a rozrząd oparty jest na pasku, który serwisanci zalecają zmieniać co 60.000km. Jednostka trwała o prostej konstrukcji, nie przysparzająca użytkownikowi większych problemów, jest to duża zaleta ponieważ części są w bardzo przystępnych cenach a serwis jest łatwy w naprawie. Atutem jednostki jest jej trwałość i niski poziom spalania oraz kultura pracy jest na dobrym poziomie.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: gaźnik

Zalety

  • prosta konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dostępność części
  • niskie koszty użytkowania

Wady

  • niska kultura pracy
  • słabe osiągi
  • słaba dynamika

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 60.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 3.3-3.6 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 10.000 km lub 6 miesięcy
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Samochody z tym silnikiem

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami