Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Honda 1.2 i-VTEC L12 o mocy 90KM i 114Nm jest to bliźniacza konstrukcja do 1.4 i-VTEC najbardziej znana z Honda Jazz. Konstrukcja czterocylindrowa z wielopunktowym wtryskiem i zmiennymi fazami rozrządu i rozrządem opartym na łańcuchu .Silnik idealny do miasta zdecydowanie lubiący wysokie obroty na których jest bardzo dynamiczny, przy niskich obrotach auto słabo przyspiesza jest mułowate.
Musimy pamiętać również o regulacji luzów zaworowych co 40tys/km a w przypadku montażu instalacji LPG trzeba zmniejszyć ten okres do 20 tys/km co pozwoli uniknąć problemów z wypaleniem gniazd zaworowych. Po za tym jednostka trwała praktycznie bezawaryjna i spalanie jest na niskim poziomie średnio 6L.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 4) | (8.9) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 9.5/10 |
| Dynamika | 7.3/10 |