Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Honda 1.2 i-DSI L12 o mocy 78KM miał zastosowanie od 2002 roku w modelu Honda Jazz. Konstrukcja nieskomplikowana 8-zaworowa z wielopunktowym wtryskiem z rozrządem opartym na łańcuchu.Silnik jak na swoją pojemność oraz moc dosyć dynamiczny dobrze się zbiera i jest elastyczny.Do największych jego atutów można zaliczyć znikomą awaryjność oraz niski poziom spalania średnio 6l/100km,minusem może być uciążliwy hałas przy wyższych prędkościach na autostradzie.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 8
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 4) | (8.9) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 9.8/10 |
| Dynamika | 7.0/10 |