Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Volkswagen 1.0 12V MPI z rodziny EA211 o mocy 75KM ma zastosowanie w samochodach Seat Mii, Ibiza, Skoda Citigo, Fabia, VW up! oraz Polo. Jednostka trzycylindrowa z wtryskiem wielopunktowym oraz rozrządem opartym pasku zębatym. Producent przewiduje jego żywotność na cały okres eksploatacji silnika jednak jego kontrolę przewidział po 240 tys km. Silnik dedykowany do samochodów miejskich może poszczycić się niskim poziomem spalania, na minus trzeba zapisać przeciętną dynamiką oraz niską kulturę pracy. Kierowcy chwalą sobie silnik za niski poziom awaryjności.
Rodzaj układu: 3-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: wielopunktowy
Kody silnika: CHYB
Seat Mii 1.0 12V MPI 75KM (CHYB)
Seat Ibiza IV FL 1.0 12V MPI 75KM (CHYB)
Seat Ibiza V 1.0 12V MPI 75KM (CHYB)
Skoda Citigo 1.0 12V MPI 75KM (CHYB)
Skoda Fabia III 1.0 12V MPI 75KM (CHYB)
Volkswagen up! 1.0 12V MPI 75KM (CHYB)
Volkswagen Polo V FL 1.0 12V MPI 75KM (CHYB)
Volkswagen Polo VI 1.0 12V MPI 75KM (CHYB)
| Średnia (głosów: 3) | (8.0) |
| Trwałość | 9.3/10 |
| Utrzymanie | 8.7/10 |
| Dynamika | 6.0/10 |
Seat Mii 1.0 12V MPI 75KM (CHYB)
Seat Ibiza IV FL 1.0 12V MPI 75KM (CHYB)
Seat Ibiza V 1.0 12V MPI 75KM (CHYB)
Skoda Citigo 1.0 12V MPI 75KM (CHYB)
Skoda Fabia III 1.0 12V MPI 75KM (CHYB)
Volkswagen up! 1.0 12V MPI 75KM (CHYB)
Volkswagen Polo V FL 1.0 12V MPI 75KM (CHYB)
Volkswagen Polo VI 1.0 12V MPI 75KM (CHYB)