Silnik VW 1.05i 8V SPI 45KM EA111

139
Silnik VW 1.05i 8V SPI 45KM EA111

Silniki VAG SPI / Skoda OHV są stosowane w samochodach marki

  • Seat
  • Skoda
  • Volkswagen

Silnik Volkswagen 1.05i 8V SPI 45KM EA111 miała zastosowanie w modelach segmentu B VW Polo oraz Seat Ibiza. Konstrukcja 4-cylindrowa wyposażona we wtrysk jednopunktowy z rozrządem opartym na pasku. Silnik uchodzi za trwały jednak zdarzają drobne usterki osprzętu oraz awarie uszczelki pod głowicą, przeważnie spowodowane większymi przebiegami. Poza tym kierowcy narzekają na zbyt duży pobór paliwa jak na tak mały silnik oraz samochód rozwiązaniem jest bezproblemowy montaż instalacji LPG.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 8

Typ wtrysku: jednopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dostępność części

Wady

  • słaba dynamika
  • niska kultura pracy
  • zbyt duże spalanie
  • awarie układu chodzenia

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 60 tys
  • Ilość oleju silnikowego: 3.5 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Oznaczenia silnika: AAU/AEV

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami