Silniki Volkswagen SPI są stosowane w samochodach marki
Silnik VW 1.3i 8V SPI 55KM-75KM EA111 miał zastosowanie w samochodach VW Polo II, Golf II oraz Seat Ibiza II. Konstrukcja prosta, nie sprawiająca większych problemów, serwis bezproblemowy a części ogólnodostępne. Do mankamentów trzeba zaliczyć drobne awarie elektryki, wycieki oleju oraz zbyt duży apetyt na paliwo.
Popularne silniki tego producenta
Specyfikacja
Rodzaj układu:
4-cylindrowy
Ilość zaworów:
8
Typ wtrysku:
jednopunktowy
Zalety
trwała konstrukcja
niska awaryjność
dostępność części
dobra współpraca z LPG
Wady
słaba dynamika
wysokie spalanie
drobne awarie elektryki
Informacje serwisowe
Rozrząd:
Pasek , wymiana po 75.000 km
Ilość oleju silnikowego:
3.5 L , typ oleju: 5W40 , wymiana po 15.000 km lub 1 rok
Przegląd serwisowy co 1 rok
Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Oznaczenia silnika: 3F/NZ/AAV
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną
Samochody z tym silnikiem
Średnia ocena użytkowników
Średnia (głosów: 0)
(0.0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:
0
0
Czy poleciłbyś ten silnik?
Suma głosów:
3
Najbardziej awaryjna część
Rozrząd / Wariator
0%
Zagłosuj
Układ wtryskowy
0%
Zagłosuj
Elektryka, cewka
0%
Zagłosuj
Awarie drobne
0%
Zagłosuj
Suma głosów:
0
Dodaj opinię i oceń silnik
Opinie użytkowników
Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami