Silnik VW 1.6i 8V SPI 75KM EA111

229
Silnik VW 1.6i 8V SPI 75KM EA111

Silniki VAG SPI / Skoda OHV są stosowane w samochodach marki

  • Seat
  • Skoda
  • Volkswagen

Silnik VW 1.6i 8V SPI 75KM EA111 znajdziemy pod maską modeli VW Golf oraz Vento. Konstrukcja czterocylindrowa, z żeliwnym blokiem oraz aluminiową głowicą wyposażona we wtrysk jednopunktowy SPI oraz jednostkę sterującą silnika Bosch Mono-Jetronic. Z opinii  użytkowników wynika, że silnik jest trwały a jego awaryjność jest na niskim poziomie. Dodatkowo jednostka świetnie współpracuje z instalacją LPG.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 8

Typ wtrysku: jednopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dobra współpraca z LPG

Wady

  • słaba dynamika
  • drobne awarie ospzrzętu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 90.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 3.5-4.0 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Oznaczenia silnika: ABU/AEA

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami