Renault

Silnik Renault 1.6 MPI 75KM K7M

444
Silnik Renault 1.6 MPI 75KM K7M

Silniki Renault MPI / EFI / IDE są stosowane w samochodach marki

  • Dacia
  • Renault

Silnik Renault 1.6 8V MPI o mocy 75KM montowana w Renault Megane I. Konstrukcja bardzo prosta i bardzo trwała a co za tym idzie tania w użytkowaniu i przy odpowiednim serwisowaniu bez problemu przejdziemy 400 tys km. Silnik z wielopunktowym wtryskiem, z rozrządem na pasku a jego interwał przypada na 120.000km.


Jednostka trwała o prostej konstrukcji nie przysparzająca użytkownikowi większych problemów, musimy pamiętać o kontrolowaniu luzów zaworowych co 40 tys/km. Użytkownicy chwalą sobie silnik za niską awaryjność jak również części są w bardzo przystępnych cenach a serwis jest bezproblemowy.Dodatkowym atutem jest bezproblemowy montaż instalacji gazowej LPG. Osiągi może nie powalają i dynamika jest raczej średnia za to atutem jednostki jest jej trwałość.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 8

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • prosta konstrukcja
  • dostępność części
  • łatwość naprawy

Wady

  • duże spalanie
  • ubytki oleju
  • regulacja luzów zaworowych

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 120.000
  • Ilość oleju silnikowego: 3.7 L, typ oleju: Elf 5W40, wymiana po 10.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 10.000
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

100%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami