Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Renault 1.6 16V MPI o mocy 88-95KM i oznaczeniu K4M miał zastosowanie w samochodach Renault Clio III oraz Kangoo I. Konstrukcja jednostki oparta na starszej odmianie z rodziny K7 wprowadzona do produkcji już w 1995 roku. Silnik z wtryskiem wielopunktowym wykonany z żeliwa z aluminiową głowicą z rozrządem opartym na pasku.
Jednostka trwała o prostej konstrukcji i niskiej awaryjności a co za tym idzie tania w użytkowaniu ,przy odpowiednim serwisowaniu bez problemu pokona przebiegi ponad 400 tys km. Do największych mankamentów trzeba zaliczyć drobne awarie osprzętu takiego jak przepustnica ,cewki czy drobna elektryka. Nie stanowi to jednak dużego problemu ponieważ części są ogólno dostępne a serwis bezproblemowy.Dodatkowym atutem jest bezproblemowy montaż instalacji gazowej LPG.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 3) | (9.1) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 9.3/10 |
| Dynamika | 8.0/10 |