Renault

Silnik Renault 1.4 OHC SPI 78KM E6J

156
Silnik Renault 1.4 OHC SPI 78KM E6J

Silniki Renault OHV / SOHC / DOHC są stosowane w samochodach marki

  • Renault

Silnik Renault 1.4 OHC SPI 78KM E6J znajdziemy pod maską modeli Renault Clio oraz Renault 19 w latach 1988-1992.To najprostsza odmiana z tej rodziny która nie posiadała katalizatora oraz elektronicznego wtrysku. Prosta konstrukcja była bardzo trwałą co pozwalało na osiągnięciu dużych przebiegów bez większych awarii. Części zamienne są w bardzo przystępnych cenach a oraz serwis jest bezproblemowy.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 8

Typ wtrysku: gaźnik

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dostępność części

Wady

  • słabe osiągi
  • przeciętna kultura pracy

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 80.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 3.0 L, typ oleju: Eff 5W40 , wymiana po 10.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami