Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Renault 1.4 SOHC SPI eco 71KM E7J znajdziemy jedynie pod maska modelu Renault Megane I.
Konstrukcja silnika oparta na poprzedniej wersji E6J zasilanej gażnikiem, w której wprowadzono szereg zmian. Jednostka wyposażona w elektroniczny wtrysk jednopunktowy oraz katalizator. Pod względem trwałości silnik sprawuje się bardzo dobrze, jedynie z racji dużych przebiegów zdarzają się awarie drobnej elektryki jak również zabrudzenia przepustnicy. Na plus trzeba zaliczyć bezproblemowy serwis, tanie części oraz niskie koszty utrzymania .
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 8
Typ wtrysku: jednopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |