Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Renault 1.4 MPI 75KM K7J znajdziemy pod maską samochodów marki Renault oraz Dacia. Konstrukcja silnika prosta a zarazem bardzo trwałą nie stwarzająca użytkownikowi większych problemów. Silnik był produkowany od 1995.r do 2010 r i był oparty na konstrukcjach z lat 80-tych.Jednostka żeliwna z aluminiową głowicą i pojedynczym wałkiem rozrządu napędzanym paskiem.
Silnik nie posiada hydraulicznych popychaczy przez co jego praca jest dosyć głośna, ponadto wymagana jest regulacja zaworów co 20-30 tys/km która jest dosyć kosztowna i uciążliwa.Dodatkowym atutem jest bezproblemowy montaż instalacji gazowej LPG. Po za tym silnik odwdzięcza się praktycznie zerową awaryjnością i dosyć przyzwoitym poziomem spalania .
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 8
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 1) | (9.0) |
| Trwałość | 9.0/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 8.0/10 |