Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Opel 1.0 SGE EcoTec 75KM B10XE silnik wszedł do produkcji w 2015 roku i zasilał model Opel Karl. To najsłabsza odmiana z rodziny SGE która weszła do produkcji w 2013 roku i miała zastąpić starsze odmiany . Silnik 3-cylindrowy wyposażony we wtrysk pośredni z rozrządem opartym na łańcuchu.
Blok został odlany z aluminium co przekłada się na niższą masę oraz zredukowanie hałasu. Trzeba nadmienić że występują odmiany tego silnika z wtryskiem bezpośrednim oraz turbosprężarką.
Rodzaj układu: 3-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 1) | (7.7) |
| Trwałość | 7.0/10 |
| Utrzymanie | 7.0/10 |
| Dynamika | 9.0/10 |