Opel

Silnik Opel 1.0 SGE ecoFLEX 75KM B10XE

783
Silnik Opel 1.0 SGE ecoFLEX 75KM B10XE

Silniki Opel ecoFLEX / VVT / EDIT są stosowane w samochodach marki

  • Opel
  • Chevrolet

Silnik Opel 1.0 SGE ecoFLEX 75KM B10XE silnik wszedł do produkcji w 2015 roku i zasilał model Opel Karl.To najsłabsza odmiana z rodziny SGE która weszła do produkcji w 2013 roku i miała zastąpić starsze odmiany . Silnik 3-cylindrowy wyposażony we wtrysk pośredni  z rozrządem opartym na łańcuchu .Blok został odlany z aluminium co przekłada się na niższą masę oraz zredukowanie hałasu. Trzeba nadmienić że występują odmiany tego silnika z wtryskiem bezpośrednim oraz turbosprężarką.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 3-cylindrowy

Ilość zaworów: 12

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • niski poziom spalania
  • łańcuch rozrządu
  • niskie koszty użytkowania

Wady

  • słaba dynamika

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 3.0 L, typ oleju: GM 5W30, wymiana po 30.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami

Wybierz silnik i dodaj opinię