Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik PSA 1.2 12V PureTech o mocy 82KM ma zastosowanie w samochodach segmentu B oraz C koncernu PSA. Silnik trzycylindrowy, wolnossący, bez turbiny, wyposażony we wtrysk wielopunktowy co oznacza że nie będzie problemu z montażem instalacji LPG. Jednostka charakteryzuje się niezła dynamiką oraz niskim poziomem spalania na poziomie 6L.
Kierowca nie odczuje, że prowadzi samochód z silnikiem trzy-cylindrowym ponieważ silnik pracuje równo, cicho i jest bardzo elastyczny. Wadą silnika a w zasadzie jego osprzętu jest problematyczny pasek rozrządu który złuszcza się i doprowadza do poważnej awarii jednostki.Pasek pływa w kąpieli olejowej w której to dochodzi do jego rozpuszczenia-złuszczenie, konsekwencją jest zatkanie układu smarowania co doprowadza do zatarcia silnika.Gdyby nie ta poważna wada konstrukcyjna można by śmiało polecić jednostkę,jest dynamiczna,oszczędna z wysoką kultura pracy. Polecany zdecydowanie do jazdy miejskiej ze względu na niskie koszty użytkowania.
Rodzaj układu: 3-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 6) | (4.1) |
| Trwałość | 3.9/10 |
| Utrzymanie | 4.0/10 |
| Dynamika | 4.6/10 |