 Alfa Romeo
				Alfa Romeo
			
			
				 BMW Seria M
				BMW Seria M
			
			
				 BMW Seria N
				BMW Seria N
			
			
				 BMW Twin Power
				BMW Twin Power
			
			
				 Chevrolet / Daewoo
				Chevrolet / Daewoo
			
			
				 Chrysler
				Chrysler
			
			
				 Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
				Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
			
			
				 Fiat 1.3/1.4/1.6
				Fiat 1.3/1.4/1.6
			
			
				 Fiat 1.8/2.0/2.4
				Fiat 1.8/2.0/2.4
			
			
				 Ford Zetec
				Ford Zetec
			
			
				 Ford Duratec
				Ford Duratec
			
			
				 Ford EcoBoost/Ti-VCT
				Ford EcoBoost/Ti-VCT
			
			
				 i-DSI/i-VTEC
				i-DSI/i-VTEC
			
			
				 VTEC/Non-VTEC
				VTEC/Non-VTEC
			
			
				 Hyundai / Kia
				Hyundai / Kia
			
			
				 Jaguar / Land Rover
				Jaguar / Land Rover
			
			
				 MZR Serii Z/L
				MZR Serii Z/L
			
			
				 Serii B/F/K
				Serii B/F/K
			
			
				 SkyActiv-G/X
				SkyActiv-G/X
			
			
				 R3/R4/R6
				R3/R4/R6
			
			
				 V6/V8/V12
				V6/V8/V12
			
			
				 Mitsubishi
				Mitsubishi
			
			
				 Nissan
				Nissan
			
			
				 Opel
				Opel
			
			
				 PSA EW/ES
				PSA EW/ES
			
			
				 PSA TU/XU
				PSA TU/XU
			
			
				 PSA VTi/PureTech
				PSA VTi/PureTech
			
			
				 Renault
				Renault
			
			
				 Suzuki
				Suzuki
			
			
				 Toyota
				Toyota
			
			
				 FSI
				FSI
			
			
				 MPI
				MPI
			
			
				 TSI
				TSI
			
			
				 Volvo
				Volvo
			
		Silnik Mazda 1.6 MZR Z6-DE o mocy 105KM to konstrukcja Japońska znana przede wszystkim z Mazdy 3. Jednostka bardzo trwała nie stwarzająca użytkownikom problemów, dodatkowym plusem jest mechanizm rozrządu oparty na łańcuchu. Biorąc pod uwagę, że silnik przeznaczony jest do samochodów segmentu C sprawdza się tam w 100%, moc jest wystarczająca a spalanie utrzymuje się średnio na poziomie 7L.
Do minusów można zaliczyć drobne awarie silniczka krokowego co objawia się nierówną pracą silnika, czasami jego wyczyszczenie skutkuje poprawą pracy. Zalecane jest również wymianę świec co 120tys/km na rynku poza Denso, które są kosztowne znajdziemy ich odpowiedniki dużo tańsze. Kierowcy użytkujący Mazdy z tym silnikiem chwalą jednostkę za niska awaryjność a przy odpowiednim serwisowaniu można rzec, że zerowa. Dodatkowym atutem jest możliwość bezproblemowego montażu instalacji LPG.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 9) | (8.5) | 
| Trwałość | 9.4/10 | 
| Utrzymanie | 8.7/10 | 
| Dynamika | 7.4/10 |