Mazda

Silnik Mazda 1.8 MZR 126KM L8-DE

1364
Silnik Mazda 1.8 MZR 126KM L8-DE

Silniki Mazda MZR Serii Z / L są stosowane w samochodach marki

  • Mazda

Silnik Mazda 1.8 16V MZR 126KM o nazwie MZR miał zastosowanie w modelu Mazda MX-5 .Jednostka wprowadzona na rynek w 2001 roku jako następca rodziny F,ciekawostka jest to że tą odmianę znajdziemy w samochodach Forda pod nazwą Duratec.Konstrukcja 16zaworowa z blokiem żeliwnym oraz głowicą odlaną z aluminium wyposażona w układ rozrządu oparty na łańcuchu.Kierowcy użytkujący Mazdę MX=5 będą usatysfakcjonowani przyzwoitymi parametrami a co ważne niska awaryjność jednostki oraz osprzętu.Minusem jest dosyć duże spalanie jednak rozwiązaniem jest możliwość bezproblemowego montażu instalacji LPG.

Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • przyzwoita dynamika
  • rozrząd na łańcuchu
  • możliwość instalacji LPG

Wady

  • spore spalanie

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuh
  • Ilość oleju silnikowego: 4.3 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami